ماشین لباسشویی ارج طریقه باز کردن در روی لباسشویی
نوشته شده توسط : lg

ماشین لباسشویی ارج طریقه باز کردن در روی لباسشویی 

نخست دو شاخه را از پریز برق جدا کنید و شیلنگ خروجی را از ورودی فاضلاب خارج کرده و بیرون آورید. سپس بعد از بستن شیر آب ، شیلنگ ورودی آب را از ماشین لباسشویی ارج جدا کنید . با یک آچار بوکس شماره 7 یکی از پیچهای نگهدارنده درپوش روی بئنه را نیز باز میکنیم تا درب آزاد شود ، با باز شدن دو عدد پیچ نگهدارنده درپوش روی ماشین لباسشویی ارج ، با هردو دست درپوش را به طرف جلو فشار دهید تا به حالت کشویی حرکت کند .

با کمی فشار و به صورت و شکل هماهنگ از دو طرف ، درپوش به سمت جلو حرکت کرده و شیارهای روی درپوش از روی خارهای موجود در بدنه ماشین لباسشویی ارج جدا میشود.، درپوش آزاد شده را به آرامی و آهستگی از روی بدنه بردارید ، در این مرحله احتمال شکستن خارهای روی بدنه بسیار است و باید دقت و توجه بیشتری کرد .

لباسشویی ارج

شیارهایی در دو سمت درپوش بالا وجود دارد که بایستی در موقع و زمان بستن درپوش دقت کنید تا خار روی بدنه به صورت دقیق در داخل و درون بریدگی شیار قرار گیرد . و نیز درپوش را به طرف عقب ماشین لباسشویی ارج کشیده و آن را درجای خود قرار دهید و پس از آن پیچهای درپوش را ببندید .

با برداشتن درپوش بالای ماشین لباسشویی ارج قسمتهایی از اجزای ماشین لباسشویی ارج شامل تایمر ، خازن پارازیت گیر ، دوعدد شیربرقی تکی ، مربوط به آب گرم و سرد ، جاپودری و وزنه سیمانی با روکش پلاستیکی به خوبی دیده میشوند .

تعمیر گاه توربو سرویس 

اگر شما قادر به انجام این مراحل نیستید اصلا نگران نباشید تعمیر ماشین لباسشویی ارج خود را به شرکت تعمیرات توربو سرویس بسپارید این شرکت با سابقه درخشان و طولانی خود به تعمیر ماشین لباسشویی ارج شما میپردازد برای هماهنگی با شرکت ما با شماره 09120448148 تماس بگیرید.شرکت توربو سرویس همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مردم عزیز است.




:: برچسب‌ها: تعمیر ماشین لباسشویی در شهریار , تعمیر ماشین لباسشویی در صادقیه , تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه , تعمیر ماشین لباسشویی در کرج , تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت , تعمیر ماشین لباسشویی در مرزداران , تعمیر ماشین لباسشویی در منزل , تعمیر ماشین لباسشویی در نارمک , تعمیر ماشین لباسشویی در هشتگرد , ماشین لباسشویی ارج ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: